середа, 24 січня 2024 р.

Ласло Габош. "Тече вода" 1996 рік. Оцифровані відеоархіви Студії Мирослава Бойчука.


Студія Документального Кіно Мирослава Бойчука "ФранківськТБ" презентує: Слова Мирослава Бойчука Я, ПРОСТО, ПОВЕРНУВСЯ ДО МАТУСІ (Ласло Габошу присвячується) 1. Так ще ніхто на світі не співав Про мачуху, що стала рідним краєм. Так ще ніхто на світі не страждав За пісню ту, що й досі серце крає. В ній поєднались віра і любов Циганська воля й українська доля, Козацький дух, що вливсь в ромена кров, Два паростки з землі одного поля. ПРИСПІВ: Сірими хмарами, зимами, Холодом осені, зливами, Плакала долі струна, Мріяла щастям вона. Сонячно, барвами, квітами, Веснами, білими вітами, Щирістю слів і добра, Пісня твоя розцвіла, Пісня твоя розцвіла. 2. І вкотре вже прокляття-каяття... Найкращі з кращих вже, на жаль не з нами, Хто честі й слави вартий за життя, Отримує їх десь за небесами. Не треба сліз, не місце їм не час, Журбі не жити в українськім дусі... Він не покинув, не покинув нас, Він, просто, повернувся до матусі. ПРИСПІВ: Сірими хмарами, зимами, Холодом осені, зливами, Плакала долі струна, Мріяла щастям вона. Сонячно, барвами, квітами, Веснами, білими вітами, Щирістю слів і добра, Пісня твоя розцвіла, Пісня твоя розцвіла. РЕЧЕТАТИВ: Ми віримо,наш земляче, що ти слухаєш цю пісню разом з нами, ми хочемо вірити, що ти співаєш її разом з нами, Але, думається, що з твоїх вуст Вона звучала б тільки сонячно і оптимістично. Адже, насправді, життя продовжується... Тож заспіваємо її так,як заспівав би її ти: 3. Не треба слів,не треба слів жалю, За тими плачте, хто давно не з вами, Я завжди з вами, я вас всіх люблю, Я, просто, повернувся знов до мами. Не треба сліз, не місце їм не час, Журбі не жити в українськім дусі... Я не покинув, не покинув вас, Я, просто, повернувся до матусі... ПРИСПІВ: Сонячно, барвами, квітами, Веснами, білими вітами, Щирістю слів і добра, Пісня моя розцвіла. Сонячно, барвами, квітами, Веснами, білими вітами, Щирістю слів і добра, Пісня моя розцвіла, Пісня моя розцвіла... На відео Ласло Габош з піснею "Тече вода", яке я відзняв у 1996 році у своїй студії, яка на той час була представництвом ICTV на Прикарпатті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Слова М.Бойчука, музика С.Гричко. Тетяна Ліберман (Тіна Кароль) ТВОЯ МЕЛОДІЯ

Слова Мирослава Бойчука, музика Світлани Гричко. Співає Тетяна Ліберман (Тіна Кароль)... Вірніше співала ще чверть століття тому... Тож пісн...